Jump to content
Fat_Bodybuilder

Removing cum off LCD monitor

Recommended Posts

wow that is freaken hilarious i sincerely hope you are the only one that uses that computer :P

Be sad if it were in a call centre......................................oh hell! It's sad anyway you look at it.

 

Sad or EPIC WIN !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buzz kill moment coming up

 

4 pages of crap on this, it was funny to begin with but is anyone else kinda sick of seeing this pop up on the main forum? seriously? Im sure you've got yer answer and if you haven't, burn your monitor if you haven't cleaned it up already.

 

If the unlikely event this ever happens to me Im sure lordbugs advice will come in 'handy' but I doubt I'll ever have the need to do so when going solo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buzz kill moment coming up

 

4 pages of crap on this, it was funny to begin with but is anyone else kinda sick of seeing this pop up on the main forum? seriously? Im sure you've got yer answer and if you haven't, burn your monitor if you haven't cleaned it up already.

 

If the unlikely event this ever happens to me Im sure lordbugs advice will come in 'handy' but I doubt I'll ever have the need to do so when going solo.

NICE PUN BRO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wonder if the ShamWOW guy has any tips?

 

Posted Image

ROFL!!

 

I can just imagine the commercial

 

FBB: Well. I was always using tissues to clean my monitor but it just never soaks it all up, until I tried ShamWOW. I just Dab it on, and WOW, it disappears so my mom will never find out!!

 

Rob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wonder if the ShamWOW guy has any tips?

ROFL!!

 

I can just imagine the commercial

 

FBB: Well. I was always using tissues to clean my monitor but it just never soaks it all up, until I tried ShamWOW. I just Dab it on, and WOW, it disappears so my mom will never find out!!

 

Rob

 

 

PLUS

 

Posted Image

Share this post


Link to post
Share on other sites

the best one so far, i would nominate hawkeye to lick it off.

 

lets vote on it :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

It was like that so it SHOT up just a little to the left

You sure it wasn't from a third shooter on a grassy knoll?

 

If not, I think you just proved the magic bullet theory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maybe they should make LCD monitors with glass shielding....makes the splooge easier to windex!

How about a force field that flings it back at you?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wonder if the ShamWOW guy has any tips?

Be a bit hard to hear from him considering he's in prison (i think) for hitting a prostitute

 

Meet Vince Shlomi - ShamWow guy. Nice Surname btw.

 

lol looks like they need a ShamWOW to clean those wounds..

 

Had to laugh at the mug shot of the hooker where she is smirking...she looks like a weird Charlize Theron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×